Ik heet u van harte welkom op de website van de Bridge Club Ouddorp (BCO). Hoewel gezelligheid bij de BCO hoog in het vaandel staat houden wij ons wel aan de regels van de Nederlandse Bridgebond. Opdat u niet denkt dat hier alleen maar gelachen wordt…….

We zijn in het bezit van de nieuwste versie Bridgemates. De uitslag is dus direct na afloop bekend.

In de wintermaanden organiseren wij de clubcompetitie. U kunt hieraan alleen deelnemen indien u lid bent van de BCO. De BCO telt momenteel zo’n 40 enthousiaste leden maar wij zouden er graag wat leden bij hebben. Voor de leden van de BCO worden jaarlijks een gezellige Sinterklaas-, Kerst- en Paasdrive georganiseerd. Ook hebben wij in het voorjaar een bridgedag op externe locatie op onze agenda staan waar bijna alle leden van onze club voor inschrijven!

Na afloop van de clubcompetitie periode vindt de Slotdrive plaats en zijn er veel leuke prijzen in de wacht te slepen. Kortom, wij weten zeker dat u zich snel bij ons thuis zult voelen, dus aarzel niet en kom eens een keer kijken of neem contact met ons op als u wilt leren bridgen.

In de zomermaanden juni, juli en augustus organiseren wij de zomercompetitie. Aan de zomercompetitie kan iedereen die het bridgespel beheerst deelnemen. U kunt per avond inschrijven met een door uzelf te kiezen partner. Ik nodig hierbij dus alle bridgende vakantiegangers en andere geïnteresseerden uit eens een zomeravond bij ons te komen bridgen!

Verder stelt de club wekelijks een bridgekoffer beschikbaar. U mag, tegen betaling van 1 euro per paar, deze koffer een week mee naar huis nemen waar u thuis de 24 voorgestoken spellen kunt spelen met vrienden of bekenden. Nadat ongeveer 12 tot 14 paren deze spellen hebben gespeeld wordt de uitslag berekend en krijgt degene met de hoogste score een fles wijn aangeboden.

Er wordt elke maandagavond gespeeld in het Verenigingsgebouw Oostdam te Goedereede. Kijk even op deze website voor verdere informatie.

Ik hoop u spoedig te mogen begroeten en/of met u in contact te komen,

Vriendelijke groet,

Tini Otten